Bewerben Sie sich jetzt zum Online meets Offline Vol. 2. Fan-Treffen bei JBL

Das 1. Fan-Treffen bei JBL vor einem Jahr war ein Riesenerfolg. Noch heute haben die Teilnehmer engen Kontakt zu uns und sprechen über die verbrachten 24 Stunden. Deshalb veranstalten wir auch dieses Jahr ein solches Treffen. Wir laden Sie herzlich zum 2. Fan-Treffen „Online meets Offline“ in die heiligen Hallen von JBL ein.

Neben einem herzlichen Empfang mit anschließender Werksführung, planen wir Zeit für Fragen und Diskussionen ein. Anschließend lassen wir den Abend des 1. Tages in gemütlicher Runde ausklingen. Am 2. Tag erwarten Sie interessante Ausflugsziele mit speziellen Führungen. Lassen Sie sich überraschen!

Matthias Wiesensee, Online Marketing Manager, wird rund um die Uhr für Sie da sein. Außerdem werden Persönlichkeiten der Szene zur Gruppe hinzustoßen.

Bewerben Sie sich jetzt mit einem netten Anschreiben zum „Online meets Offline“ Vol. 2 bei JBL und erhalten einen von 20 exklusiven Teilnehmerplätzen. Seien Sie schnell, denn die Nachfrage ist schon vorab sehr hoch.

Wir freuen uns auf die 24 Stunden Fan-Treffen bei JBL mit Ihnen!

Termin: Freitag, 28.02.2014, 16:00 Uhr bis Samstag, 01.03.2014, 16:00 Uhr Einsendeschluss: 31.01.2014, E-Mail: socialmedia@jbl.de

Weitere Informationen zum Ablauf und dem Vorgehen finden Sie in dieser Facebook Gruppe: https://www.facebook.com/groups/onlinemeetsoffline/

© 05.12.2013 JBL GmbH & Co. KG

A word about cookies before we continue

The JBL Homepage also uses several types of cookies to provide you with full functionality and many services: We require technical and functional cookies to ensure that everything works when you visit this website. We also use cookies for marketing purposes. This ensures that we recognise you when you visit our extensive site again, that we can measure the success of our campaigns and that the personalisation cookies allow us to address you individually and directly, adapted to your needs - even outside our website. You can determine at any time - even at a later date - which cookies you allow and which you do not allow (more on this under "Change settings").

The JBL website uses several types of cookies to provide you with full functionality and many services: Technical and functional cookies are absolutely necessary so that everything works when you visit this website. In addition, we use cookies for marketing purposes. You can determine at any time - even at a later date - which cookies you allow and which you do not (more on this under "Change settings").

Our data protection declaration tells you how we process personal data and what purposes we use the data processing for. tells you how we process personal data and what purposes we use the data processing for. Please confirm the use of all cookies by clicking "Accept" - and you're on your way.

Are you over 16 years old? Then confirm the use of all cookies with "Noticed" and you are ready to go.

Cookie settings

PUSH messages from JBL

What are PUSH messages? As part of the W3C standard, web notifications define an API for end-user notifications that are sent to the user's desktop and/or mobile devices via the browser. Notifications appear on the end devices as they are familiar to the end user from apps installed on the device (e.g. emails). Notifications appear on the end user’s device, just like an app (e.g. for emails) installed on the device.

These notifications enable a website operator to contact its users whenever they have a browser open - it doesn’t matter whether the user is currently visiting the website or not.

To be able to send web push notifications, all you need is a website with a web push code installed. This allows brands without apps to take advantage of many of the benefits of push notifications (personalised real-time communications at just the right moment).

Web notifications are part of the W3C standard and define an API for end user notifications. A notification makes it possible to inform the user about an event, such as a new blog post, outside the context of a website.

JBL GmbH & Co. KG provides this service free of charge, and it is easy to activate or deactivate.